Gästbloggare




Jag heter Greta och är kompis med Kajsa. Hon har bett mig att gästblogga idag. Jag är en hona i mina bästa år. På dagarna brukar jag mest vara ute för att undvika de anrda kattorna där hemma. Om jag är inne är det enbart för att:

1. sova på en så avlässen plats som möjligt, t.ex. uppe på skåpet i TV rummet, eller
2. tigga mat av husse när han äter frukost/lunch/mellanmål/middag, eller
3. äta burkmat när alla de andra kattorna sover/är utom synhåll, jag har svårt att äta när andra tittar på, eller
4. eventuellt ligga och sova i någons famn om jag får vara ifred och göra detta.

Annars om jag är inne brukar jag försöka ligga och rulla på husses tidning på morgonen. Detta är väldigt stimulerande och görs bäst när alla anrda i huset fortfarande ligger och sover...

Här har jag kanske inte intagit morgontidningen men dock deras brödlåda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0