Söndag

Jaa-a imorgon börjar min mattes skola igen, så idag tog hon sitt pick och pojkvän och for iväg... Det brukar alltid kännas lite ledsamt till en början. Som tur är har jag ju resten av familjen kvar här hemma och mycket att göra så jag brukar glömma den känslan ganska snabbt!


Såhär brukar jag känna mig när matte far...

Nåväl livet går vidare.

Jag brukar följa med ut på jobb till svinhuset på dagarna. Promenaden dit är verkligen spännande med mycket träd att klättra i och så mycket dofter! Idag ville jag inte följa med utan vara hemma och leka på gården istället.

Igår kväll tittade vi på Harry Potter och åt glass. Men jag åt inte så mycket, jag tycker mer om chips.
Vad är ert favoritgodis?

Purrmjau

Kommentarer
Postat av: matte

nåhe va smart att ställa en fråga :) nå mitt e absolut choklad. huhu rokkikokki spela just barnrock här, d e fullt ös medvetslös på vikinglinjen.

tass o krus på dej purris <3

2010-01-10 @ 17:38:55
Postat av: Kajsa Kavat

En annan av mina favoriter är ju förstås de där tuggbenen som du brukar ge mig. Pjjjuuurrrrr (luften-gick-just-ur-mig-ljud)

2010-01-12 @ 14:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0