Värpa ägg

Nästa vecka börjar påsken! För många innebär det äggjakt och att klä små spretiga kvistar med fjädrar och hoppas i sitt stilla sinne att de kommer att hinna slå ut innan påsken är slut och det är dags att kasta ut dem igen...

För mig innebär däremot påsken:

1. Matte och hennes pojkvän kommer hit.
2. De ska vara här en hel vecka.
3. Äta upp gräset som de odlar i små krukor inomhus.
4. Matte kommer hem
5. Hennes pojkväm också.
6. Äta godiset som matte har köpt till mig.
7. Bara till mig.
8. Piss-märka deras väskor.
9. Och deras kläder.
10. Hoppas på att de inte far igen.

Ni ser vad jag ser fram emot...

Jag har föresten värpt ett ägg en gång. Matte har bildbevis. Jag kanske kan lägga upp bilden lagom till PÅSK!

Vad tänker ni göra på påsken?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0