Grill

Idag har jag skruvat ihop det sista på grilen som mammma får i födelsedagspresent. Vi kanske ska prova den ikväll så att vi vet att den fungerar, man vet aldrig när det är jag som dragit alla ledningar. Lådan var inte så stor i sig, så jag ba: "jamen det här ska väl inte vara så svårt". Holi. Jag har aldrig sett så många bitar förut i hela mitt liv. Och allt som jag skulle skruva ihop först var i botten av lådan. Förstås. Jag undrar hur de som packar lådan tänker? Typ:

Packare nr. 1: "HAHAHAAA nu ska vi dela upp den här grillen i så små bitar vi bara kan."

Packare nr. 2: JOO och så lägger vi de bitar de ska ha först längst ner i lådan."

Båda: HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!

Typ.

Men grillen är fin i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0