Pjurr!

Igår blåste det storm och jag menar det verkligen! Träd ligger över vägarna överallt, 4 meters vågor och allmänt äckligt hård vind. Det var ingenting för mig så jag stannade inne och vilade. Carin skulle ha kommit hem med sista färjan men hon tog morgonfärjan istället pga blåsten.

Idag är det desto bättre, lite vind och lite snö/regn men det är inget som stoppar mig. Jag måste ju ta in all den tid som jag inte kunde vara ute igår. Dessutom är ju Bosse här och då trivs jag bäst utomhus.

Carin försöker att återuppliva moppen som hon hoppas att hon ska få såld. Få se hur det går, den vill ju helst inte starta. Men kanske det ordnar sig.

Orvar är stygg och springer ut hela tiden. Han vill minsann inte vara inne med morsan, han vill vara ute med de stora pojkarna. Där löper han sen fram och tillbaka, med svanse i vädret och så att skiten sprättar. Så allt snack om att Hereford ska vara lugna, ja det har Orvar motbevisat! Me han är ju glad i alla fall.

Hoppas at ni har det bra i Kanada!

Purmjau, tills vi syns igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0