Test och fotbollsträning


Igår fick jag göra ett litet test för mitt knä. Jag gjorde olika hopp och så skulle jag klara att hoppa lika långt med båda benen. Det gick faktiskt riktigt bra. Åse tycker att jag är ikapp med det operarade knäet och jag hoppade till och med längre med det än det "friska".

Sen fick jag fara på första fotbollsträningen på 10 mån exakt!! Uppvärmningen gick bra och jag tycker att jag inte har tappat så mycket teknik som jag trodde att jag skulle göra. Men sen skulle vi skjuta långbollar. Jag kunde inte spänna fötterna och skjuter man med ospända fötter så tar det så saatans ont. Och ont gjorde det. Men jag antar att det är en vanesak och att det kommer bara jag får öva lite. Så jag passade mest och provade att skjuta nån boll i bland.

Jaja men det var roligt i alla fall.

Idag är det däremot inte så roligt, jag har träningsvärk gånger tusansmycket i skinkorna...

Annars så har det väl inte hänt så mycket. Pappa ville värma kaffet genom att sätta glaskannan på spisen på full fräs. Han tyckte det var en mycket bra idé. Det tyckte inte moster. Och mamma. Och jag. Vi lyckades övertala honom att om kannan spricker så då blir det koffeinfritt pulverkaffe tills vi fåttt tag i en ny kanna. Efter det tyckte han att det inte var en så bra idé längre.

Man är väl inte sämre än att man kan ändra sig.


Inget riktigt kaffe till pappa om kannan går sönder.

Joonää, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0