Friskis och svettis

På friskis och svettis, det är där det händer! Eller nåt... Idag när jag var och tränade och skulle börja med hundringarna i benpressen så kom det en liiiten skrynklig tant fram och ba: "Jag ville bara kolla hur mycket du orkar med."
Jag ba: "ööööhhh???"
Jag tittar förvånat på henne och sen på mina vikter och sen på henne igen. Utan att få fram ett ord. Och sen gick hon...

Igår när jag var och tränade låg det en ganska spänstig kille, med sådana där tighta löparbyxor, och tränade baksida lår i en sån där maskin då man ligger på mage med rumpan i vädret. Nå i alla fall, jag skötte mitt och tränade på. När jag tog en paus mellan repetitionerna så såg jag hur en äldre man gick förbi han som låg och tränade med rumpan i vädret. När han gick förbi så strök han honom som tränade över rumpan!!!! Sen fortsatte han att gå som om inget hade hänt!!

Shit, jag funderar allvarligt på att sluta ha mina Mjuk och Len shorts när jag far och tränar!


Joonäj, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Fäännyh

AHAHAHAA! Shit, vad roligt :DD Är det lika mycket action på gymmen på Åland också tror du? :P inte råkar du annars veta ifall nåt av dem har typ tie-ggrs kort eller liknande? Sku va roligt att kunna omväxla springandet med lite muskelträning emellanåt över sommaren :) men jou, om stämningen är likadan där kanske jag ändå avstår...

2011-05-30 @ 18:44:26
Postat av: Carin

Wauwauwiiwau! Vad kul att du har varit in och läst! Då har jag 4 läsare: Du, Erik, Emmi och så jag då :) Jag måste också skaffa någå slags kort över sommaren men jag vet inte vilka sorter de har. Men gå in på Avancias och Träningsverkets hemsidor och kolla. Jag tränar ju på Träningsverket och där har jag inte ännu sett någå taffsande, men man vet ju aldrig, haha :) Joonäj, då kanske vi kan träna tillsamman lite i sommar :)

2011-05-30 @ 19:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0