WAUWAUWIIWAU!!!!!

Här får ni en bild på fetknoppen. Hon är tjock.



Men jag har mycket glada nyheter!


Ser ni vad det är? Jo, äggskal.


Tre ägg, men var är det fjärde?


Jo, det är sant, en lite ullboll! Gloria kanske den ska heta om den är en höna. Visst är den gullig!


Helt gul förutom en liten svart fläck på ryggen. Hoppas att den inte försvinner med åldern.

Bilderna är inte så bra men det var svårt att ta kort för mamman är ganska arg. Vi tror inte att det kommer att komma kyckligar från de andra äggen, dom borde väl ha kläckts vid det hä laget tycker man och nu bryr sig hönan nästan bara om kycklingen och inte om äggen.



Sen kn ju jag berätta att Flygarns kompis, hon med den konstiga knölen på benet, har tappat knölen nu och benet ser ganska fint ut. Och hon mår bra. Bosse hittade knölen utanför fårhuset och började tugga på den, jag tyckte inte att det var så fräscht.

Mamma och pappa håller på och sätter potatis. Och så regnar det. Mycket.

Joonäj, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Fäännyh

NÄÄÄÄÄJJJ vad söt x) jag vill också ha en liten bebis-dunboll! Hihih.

2011-05-17 @ 21:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0